Crònica de les activitats del 22 de desembre

Divendres 22 de desembre a l’institut es van programar un conjunt d’activitats diverses per acomiadar l’any.

Durant tot el matí es va disputar els torneigs de futbol i tennis taula.

La final de futbol masculí va estar molt disputada i es va haver de dirimir a la tanda de penals.

El lliurament de trofeus es va fer a les 14.00 h, poc abans d’anar a les aules a recollir els butlletins de notes.

Mentrestant, a les 10 del matí, l’alumnat de teatre de 2n d’ESO, dirigit per la professora Maria Argente, va posar en escena l’obra Auto de los Reyes Magos.

Després del descans de l’hora del pati va començar la tradicional cantada de nadales a la sala polivalent.

L’alumnat de 1r d’ESO, acompanyat per la professora de Música, va cantar la nadala en català «Aubades».

També va intervindre l’alumnat de 2n d’ESO D, acompanyat per la tutora, va cantar el villancico «El niño del tambor», i l’alumnat de francès de 1r d’ESO, acompanyat per la seua professora, va cantar la nadala en francès «Vive le vent».

A continuació, l’alumnat de francès de 2n i 3r d’ESO, acompanyat per la seua professora, va cantar la nadala en francès «On ecrit sur les murs».

L’alumnat d’alemany també va actuar, acompanyat per la professora d’alemany, i va cantar la nadala «Sher Schönes kinderlied zum Advent».

A la mitja part, es va fer el lliurament de premis, començant pel VIII Concurs de microrelats de terror.

En aquesta fotografia, l’alumnat de l’Escola Consol Ferré, d’Amposta, que es va endur quatre premis.

En aquesta altra fotografia, l’alumna premiada per la postal de Nadal i els alumnes premiats en el concurs de Fotofilosofia.

A la represa, va continuar la segona part de la cantada de nadales, amb l’actuació de l’alumnat de 4t ESO A, acompanyat per la tutora, que van cantar la nadala «El millor regal ets tu».

A continuació va actuar l’alumnat d’italià, acompanyat per la professora d’italià, que van cantar les nadales «A Natale puoi» i «Sarà Natale se».

Després va ser el torn de l’alumnat de 4t d’ESO i batxillerat de francès, acompanyats per la professora de Francès, que van cantar la nadala «Jour 1».

Per últim, va actuar l’alumnat de batxillerat d’anglès, acompanyat per les seues professores, que van cantar la nadala en anglès «All I want for Christmas is you».

Bon any i fins l’any que ve!