Sant Jordi als Països Catalans

Els alumnes de llengua francesa i llengua alemanya de 1r de batxillerat, sota el guiatge dels professors Beatriu Marin i Emigdi Subirats, són els autors de dos vídeos per difondre la celebració de la festivitat de Sant Jordi als Països Catalans. Varen realitzar l’activitat conjuntament a l’aula de francès, per tal de realitzar un projecte en comú com a estudiants d’una segona llengua estrangera. Els acompanya a la guitarra l’alumne Jordi Audí, de 4t ESO D. Els encoratgem a continuar amb aquesta mena d’enregistraments didàctics i els felicitem molt sincerament.