Lliurament dels diplomes de Cambridge University

Dijous 9 de novembre, a les 17 hores, i al saló d’actes de l’institut, tindrà lloc l’acte de lliurament dels diplomes de Cambridge University del curs passat. Es tracta dels nivells KEY (A-2), PET (B1) i First Certificate (B2). Una trentena d’alumnes varen aconseguir la titulació durant les proves que van tenir lloc al centre als mesos d’abril i maig. Posteriorment, es realitzarà una xerrada explicatòria dels models d’examen. Des del Departament de Llengües estrangeres i des de la direcció de l’institut es vol tenir cura de donar la informació adequada al respecte a progenitors i alumnes.