Comenius

La setmana del 22 al 26 d’abril, els alumnes de 1r de BAT Judith Lleixà, Xavier Arasa, Christian Kaiser i Eduard Sanchez van participar en la conferència d’alumnes del projecte europeu Comenius “Gender Equality”, celebrada a la població alemanya de Homberg (Efze).

En a questa conferència es van trobar alumnes d’Alemanya, República Txeca, Polònia, Itàlia, Finlàndia i Catalunya, que van presentar els treballs realitzats durant aquest curs en els respectius països.

L’alumnat del Institut Joaquin Bau ha centrat el seu treball sobre la igualtat de gènere en els vessants del maltractament (Xavier Arasa i Christian Sanchez) i en la publicitat sexista (Judith Lleixà i Eduard Sanchez). L’alumnat de primer de batxillerat artístic també ha realitzat un curtmetratge sobre anuncis sexistes i una obra de teatre dirigida per la professora Manolita Nadal, aquests materials van ser presentats a Alemanya pels alumnes del nostre institut. Tots els materials produïts en el marc del projecte Comenius poden ser consultats a la pàgina del nostre institut.