Projectes artístics dels alumnes de 4t d’ESO

Quan els llenguatges audiovisuals són presents en la major part dels actes de comunicació humans, a l’institut dediquem esforços a treballar en la realització d’obres d’art que viatgen sobre suport audiovisual.
La Performance, aquella forma artística que té com objectiu la reacció de l’espectador davant del gest i la presència del cos, recollida en format vídeo, és un instrument al servei de la comunicació d’idees i emocions.

“Pluja Negra” una reflexió sobre la mort i el dol,“Systematic Weakness” una reflexió sobre la relació constant amb les tecnologies i els efectes que aquestes tenen sobre la vida de les persones, i “Breaking Limits” una reflexió sobre la discriminació que suporten les persones per ser dones, estrangeres i de pell fosca, són les tres obres, video-pervormances, que els alumnes de 4t ESO de l’itinerari artístic han realitzat aquest curs, dintre de l’assignatura de “projectes artístics”.