Visita de Cinta Sabaté

Dilluns 7 de maig, els alumnes de 1r de batxillerat artístic varen rebre la visita de Cinta Sabaté, escultora i exprofessora del nostre centre. Els va explicar la seua formació acadèmica, la seua trajectòria docent i, molt especialment, la seua carrera artística. Cinta Sabaté és una de les grans artistes actuals de les Terres de l’Ebre, la qual va ajudar a tirar endavant els estudis del batxillerat artístic al nostre institut. Va ser una xerrada molt didàctica, que va permetre recordar altres professors d’art i artistes ebrencs com Robert Escoda, Agustí Querol o Lluís Llop. Va entaular un bon debat amb l’alumnat sobre el talent artístic i les possibilitats en el món de l’art.