TP 2n ESO: La fira del nostre riu

Divendres passat, dia 25 de novembre, els alumnes de 2n d’ESO van realitzar una fira de divulgació científica sobre l’aigua, i més concretament, sobre el riu Llobregat.

Aquesta fira és el fruit d’un projecte on s’ha realitzat un estudi de camp sobre diferents aspectes del riu seguint El Projecte Rius que té com a objectiu principal estimular la participació activa de la societat en la conservació i millora dels nostres rius.

A partir d’aquesta introspecció els alumnes van estudiar diferents aspectes relacionats com l’aigua virtual dels objectes, la química de l’aigua, la hidromorfologia i ecobiologia del riu; així com conceptes geogràfics.

Les dues aules es van organitzar en 12 grups i cadascun d’ells tenia com a objectiu fer una activitat divulgativa sobre una temàtica diferent; podia ser un experiment, una maqueta o un joc.

A més, la fira va poder coincidir amb la 21 Setmana de la Ciència i així vam poder aportar el nostre granet de sorra a  la celebració.

L’alumnat i el professorat hem quedat molt contents del resultat i de l’acollida per part del barri. Per la fira van passar 200 alumnes, famílies i veïns

Volem agrair especialment a l’AMPA de l’Escola Alexandre Galí les carpes que ens va cedir, i a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat les taules.

20161125_110815