1r premi del Certamen “Joves Leonardo”

A l’Institut de Cornellà estem d’enhorabona! Hem guanyat el primer premi de la categoria 1r cicle d’ESO del certamen “Joves Leonardo” organitzat pel Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.

«Joves Leonardo» és un concurs en el qual l’alumnat d’educació primària i d’educació secundària desenvolupa un treball relacionat amb la visita a l’exposició “Leonardo da Vinci: El geni i els invents” al mNACTEC. Els participants han creat un vídeo en què exposen el resultat d’aquest treball.

El certamen l’organitzen conjuntament el mNACTEC i el CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa) del Departament d’Ensenyament, amb el suport de la Fundación Española para la Ciencia i la Tecnología (FECYT), l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Terrassa, la Societat Catalana de Tecnologia i l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa de la UPC.

Hem aconseguit el primer premi gràcies al projecte de 2n d’ESO “Dels invents als robots”, en el qual hem robotitzat invents dissenyats per Leonardo da Vinci.

Aquí podeu veure el vídeo de presentació del Projecte que vam presentar al certamen:

El premi ha consistit en una impressora 3D per al centre i un kit de robòtica per a cadascun dels alumnes de 2n d’ESO.

Enhorabona!