Visita al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya

Dimarts passat dia 31 d’octubre l’alumnat de 2n d’ESO va anar al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, a Terrassa, per fer una visita a l’exposició “Leonardo da Vinci, el geni i els invents”.

La visita s’inscriu en la realització del projecte “Dels invents als robots” que l’alumnat de 2n d’ESO haurà de realitzar al llarg d’aquest curs. En aquest projecte l’alumnat robotitzarà alguns dels invents més famosos de Leonardo da Vinci. Justament la visita a l’exposició va servir per començar a familiaritzar-se amb els invents del famós geni del Renaixement i així poder començar a decidir quin dels artefactes escolliran per a ser robotitzat.