Participació a la Jornada de Programació i Robòtica

El passat dissabte 26 de maig es va celebrar la desena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educativa, especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula.

L’Institut de Cornellà va participar a la Jornada amb la presentació del producte final del projecte “Objectiu la Lluna”, realitzat a 1r d’ESO. L’alumnat ha estat aquestes últimes setmanes preparant els cotxes lunars amb materials reciclats que gràcies a la programació incorporada circulaven per la superfície lunar.

L’entorn de la Jornada ha estat una oportunitat única per poder mostrar, explicar i compartir, el fruit del treball realitzats pels alumnes de 1r d’ESO. Ha estat un veritable èxit i n’estem molt contents!