Joc de cavallers: projecte àmbit humanístic 3r d’ESO

El passat dijous dia 22 de març va tenir lloc, al Castell de Cornellà, la presentació del producte final del projecte Joc de cavallers, realitzat per l’alumnat de 3r d’ESO dins de l’àmbit humanístic.

El producte final del projecte consistia en un seguit de petites representacions d’ambient medieval que, a l’estil d’un pessebre vivent, van ser representades en l’immillorable entorn del Castell de Cornellà, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de la localitat. L’alumnat havia estudiat el contingut propi de l’època medieval de l’àmbit social i el contingut relacionat amb la comprensió, anàlisi i creació de textos discursius.

Tot plegat ha estat el resultat de molts dies de feina per tal de poder concretar l’encàrrec que des dels departaments d’educació i patrimoni cultural de l’Ajuntament de Cornellà ens havien fet. Una gran sort per a l’Institut i per als nostre alumnat!

Felicitats i gràcies!