Instal·lacions

L’institut Cavall Bernat-EHTV s’organitza en dos edificis diferents: l’institut, situat al carrer La Castellassa, i la Torre Mossèn Homs, ubicada a la carretera de Castellar. Si voleu conèixer la Torre, feu un tomb per la web de l’EHTV.

L’edifici de l’institut allotja les activitats dels grups d’ESO i Batxillerat i les classes teòriques dels CCFF.

LES AULES

El centre té molt en compte les necessitats metodològiques d’avui en dia i intenta que l’alumnat es trobi amb uns espais que s’adaptin a les noves formes d’aprenentatge. Així, totes les aules ordinàries tenen l’ordinador de classe, projector, pantalla, equip de so i pissarra. Algunes aules estan equipades també amb pissarres digitals.

Com a aules especialitzades, comptem amb dos laboratoris, dos tallers de tecnologia, cinc aules d’informàtica i una de plàstica.

LA BIBLIOTECA

La biblioteca del centre és un espai polivalent: a banda dels milers de llibres que l’alumnat pot consultar allà mateix o demanar en préstec, també disposa d’ordinadors per al treball personal i dels elements que ens permeten utilitzar-la per a reunions, xerrades i tallers.

LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES

El gimnàs del centre és un gran espai amb diversos equipaments i materials que permeten la pràctica de forces disciplines esportives. A més, l’institut té una pista per practicar bàsquet, futbol i altres especialitats esportives d’equip.

ELS ESPAIS DE LLEURE

El nostre alumnat disposa de diversos espais on relacionar-se fora de les hores lectives. La cantina de l’institut funciona de 08.30 a 18.30 hores ininterrompudament per servir esmorzars, dinars i berenars. També és un lloc en el qual poden reunir-se o estudiar. Tant al hall del centre com al pati, l’alumnat té diferents llocs on quedar i fer petar la xerrada.