Visita del President de ZANINI AUTO GRUP, SA a B1B

El passat 31 de maig, gràcies al Programa Escola i Empresa de la Fundació Privada d’empresaris, FEMCAT, elaborat conjuntament amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, els alumnes de 1r de batxillerat social, que cursen economia de l’empresa, vam comptar amb la presència del Sr. Joan Miquel Torras, President de ZANINI AUTO GRUP, S.A.
ZANINI és una multinacional amb plantes a 10 països, repartides en 3 continents, que es dedica al disseny i fabricació de plàstic decorat pel sector de l’automòbil. Actualment, és el primer fabricant mundial d’embellidors de rodes.
En aquesta sessió, el Sr. Torras, ens va explicar què aporta una empresa a la societat, en què consisteix el seu dia a dia com a empresari, perquè li agrada la seva feina, quines habilitats requereix, i tot això i més, amb un diàleg amb els alumnes, on ens va destacar la importància del treball en equip, la motivació de les persones, la confiança, el lideratge, el servei al client, i els va animar a aprendre idiomes.
Va ser una visita molt enriquidora pels nostres alumnes!

ZANINI B1B_01