Tallers diversos a la nostra Escola d’Hostaleria

torre-homs

L’Escola d’Hostaleria de l’Institut Cavall Bernat us convida a participar als següents tallers:

TALLER D’ARROSSOS

Només cal veure la riquesa de la nostra cuina mediterrània pel que fa a receptes amb arròs:

Arròs: amb llamàntol, amb verdures i bacallà, de crancs i sípia, caldós d’escamarlans, de capipota amb escamarlans, amb sípia i carxofes

Paella: de marisc, de mar i muntanya

Risotto: de trompetes de la mort amb gorgonzola, de gambes i cecina, de cloïsses amb menta fresca, de marisc,  de moixernons amb verduretes, de calamarsets i navalles,  de carxofes i pernil ibèric,…

En aquest taller aprendrem la part bàsica dels arrossos i practicarem tres elaboracions.

Es farà el dimecres 1 de febrer de 19:00 a 20:30 al Restaurant Escola Torre Mossèn Homs. Carretera de Castellar, km 19. El preu és de 5 €/persona.

TALLER DE VINS I TAPES

Voleu aprendre el secret del maridatge entre vins i tapes?

No us perdeu aquest taller. Amb una selecció de vins entre els quals trobarem els  Vins Grau de Maians, empresa col·laboradora de l’institut, i les tapes preparades per l’alumnat de Direcció de Serveis us llepareu els dits.

Es farà el dilluns 20 de març de 19:00 a 20:30 al Restaurant Escola Torre Mossèn Homs. Carretera de Castellar, km 19. El preu és de 5 €/persona.

TALLER DE CERVESA i FORMATGES

A Catalunya tenim una gran tradició cervesera i darrerament han aparegut al mercat diferents tipus de cerveses artesanes d’una gran qualitat. Segur que heu sentit a parlar de:  les Ales, Real Ale, Indian Pale Ale (IPA), Bitter, Mild, Strong. Les combinarem amb formatges seleccionats (de llet de vaca, ovella i cabra)

Aquest taller es farà el dilluns 24 d’abril  de 19:00 a 20:30 al Restaurant Escola Torre Mossèn Homs. Carretera de Castellar, km 19. El preu és de 5 €/persona.

TALLER DE TAPES

Comencem a fer salivera amb Sashimi de tonyina, foie micuit, gambes a la sal, ballà confitat amb tomàquet, calamar a l’andalusa,….

En aquest taller aprendrem a fer algunes tapes bàsiques que ens permetin continuar investigant en aquesta part de la cuina.

Aquest taller es farà el dimecres 10 de maig  de 19:00 a 20:30 al Restaurant Escola Torre Mossèn Homs. Carretera de Castellar, km 19. El preu és de 5 €/persona.

Podeu fer la inscripció:

a)   Per telèfon, trucant al 937851143

b)   Per e-mail, al a8053251@xtec.cat

El pagament es farà el dia del taller.