De Terrassa a Cowansville

Enguany és el primer curs que participem al Programa d’Intercanvi Catalunya-Quebec.

El programa Catalunya-Quebec té dues vessants: d’una banda, la mobilitat de l’alumnat d’educació secundària obligatòria i, d’altra banda, l’estada d’alumnes adults del Quebec en pràctiques d’assistents lingüístics a Catalunya. Aquestes dues accions es regeixen en virtut del Conveni de col·laboració signat el 13 de gener 2013 entre el Departament d’Ensenyament i l’entitat educativa oficial, Éducation Internationale del Quebec.

En el nostre cas, hem pogut gaudir del programa de mobilitat. De setembre a desembre, la jove quebequesa Catherine Dubois de Cowansville va estar vivint a Terrassa i va seguir les classes de 4t d’ESO al nostre centre i ara, durant el segon trimestre, la nostra alumna Jara Mejía viu i estudia al Quebec, a l’institut de la correspondante.