HP CodeWars

Els alumnes de 4t Xavi Robledo, Anas Charkani i Daniel Martinez, van participar dissabte a la competició de programació Hp CodeWars, a les instal·lacions de Hewlett-Packard de Sant Cugat del Vallès.

Hp CodeWars és una competició de programació per alumnes de secundària, que s’ha vingut portant a terme des de 1998 a diverses ciutats de tot el món. És el segon cop que alumnes de l’Institut Cavall Bernat s’hi presenten.

Malgrat no haver resultat campions a la prova, van participar amb gran interès, cosa que els ha portat a aprendre força i a sentir-se motivats per futures edicions.

Si els veieu per l’institut, FELICITEU-LOS!!! S’HO MEREIXEN!!!