La Torre es converteix en un plató de rodatge

Aquest cap de setmana un equip de rodatge d’alumnes de l’ESCAC, escola de cinema, ha iniciat el rodatge d’un ambiciós curtmetratge que té com a escenari principal les instal·lacions de la Torre Mossèn Homs.
L’argument gira a l’entorn d’un cuiner, en Jaime, que pateix una crisi d’identitat i a qui comencen a passar fets de difícil explicació.
En un pla de rodatge de 22 hores entre dissabte i diumenge, s’han filmat les escenes que tenen lloc dins la cuina i en properes sessions es rodaran les escenes a l’exterior de l’edifici.
L’equip de rodatge ens ha transmès la satisfacció per l’adequació dels espais a les seves necessitats i l’agraïment per la predisposició i ajuda que ha rebut per part del nostre centre.