Sortida dels alumnes del PPP1 a Barcelona

L’alumnat del PPP1 el dia 1 de Març va anar a visitar el Museu d’Història de la Perruqueria de Raffel Pagés i el Saló de formació i perfeccionament de la firma, a la ciutat de Barcelona.  Va ser una sortida molt positiva i enriquidora per l’alumnat, ja que aquest any l’estan treballant en el projecte “El personatge de la quinzena”.

Els i les alumnes van tenir l’ocasió d’escoltar els consells dels grans professionals de la firma (Judit , Cristina i el propi Sr Raffel Pagés), els quals  els van acollir amb il·lusió i els van donar eines per poder arribar a ser bons professionals.