1er Concurs de Cartes d’amor i desamor

El  passat  22 d’abril, vigília de Sant Jordi, es van atorgar els premis als guanyadors i guanyadores del 1er Concurs de cartes d’amor i desamor  de l’espai professional del nostre centre.

El concurs va ser un èxit ja que hi van participar 39 alumnes els quals van presentar escrits tant en castellà com en català.

Es van concedir vuit premis, quatre per cada categoria que van ser lliurats per l’alumnat del PFI d’oficina.

Esperem que durant el proper curs més alumnes s’engresquin en aquesta tasca tan apassionant com és l’escriptura.

Àmbit de llengües, curs 2014-2015

DSCN2636DSCN2634