UNA DELEGACIÓ ALEMANYA VISITA L’INS CASTELL DELS TEMPLERS

a3

El passat 1 d’octubre vam rebre la visita d’una delegació integrada per caps i tècnics dels Departaments d’Educació, Joventut i Social; l’Equip Directiu de l’Escola Bonavia de Dissen i professors de didàctica de les llengües de la Universitat d’Os. La visita s’emmarca dins el programa Comenius Reggio i té com a objectius conèixer i apropar realitats educatives que tenen certs paral·lelismes.

a1 a2
El grup de treball alemany es va mostrar molt interessat en aspectes organitzatius del nostre centre com el servei de transport, l’orientació i tutoria, el pla Salut Templers i el seguiment de les pràctiques i la seva avaluació.
Durant la matinal els equips directius de l’escola Alemanya i del nostre institut van assentar les bases per possibles col·laboracions i intercanvi d’experiències. Altres temes tractats van ser i l’anàlisi i implicació de les empreses del territori, la formació dual i les competències de l’alumnat.
Aquesta visita va ser organitzada de forma conjunta per la inspecció d’Ensenyament i els SSTTT d’Ensenyament a Lleida.