Cebado ens transmet il·lusió per la feina

Rafael Palacio, perruquer de la franquícia Cebado de Lleida, el dimarts 14 de març, va fer una xerrada molt interessant al nostre institut a la qual van assistir les i els alumnes del PPP1 d’Imatge personal, juntament amb la seva tutora, la Sra Rosa Piqué.

El perruquer i artista plàstic va explicar-los quines són les principals virtuts que ha de tenir un bon professional i va engrescar-los a apassionar-se per la seva feina. A més a més, va explicar-los que un dels valors bàsics per excel·lir en qualsevol tasca d’estètica és la relació que es té amb el client.

Per altra banda, també va fer-nos cinc cèntims sobre la cadena de perruqueries Cebado i, una cosa que va entusiasmar l’alumnat, va explicar quines eren les noves tendències per a la temporada vinent.

Va ser una xerrada molt participativa i productiva: tant l’alumnat com el mateix Rafa Palacio van sortir-ne encantats i amb la promesa d’una altra visita per a més endavant. Moltes gràcies!

dscf1353a dscf1367b