Enjardinament del pati del xiprer

CURS 2013/14

L’alumnat del PFI Auxiliar en Vivers i Jardins és l’encarregat de fer l’enjardinament del pati del xiprer del nostre institut, a la Copa d’Or.

El projecte d’enjardinament consisteix en el disseny i construcció d’un jardí al patí del nostre propi centre introduint noves espècies vegetals i superfícies de gespa per augmentar el ventall d’elements vegetals i de tasques de manteniment de jardineria que els alumnes podran fer al propi centre.

L’objectiu principal és participar de bon principi en la construcció d’un jardí a partir d’un disseny previ i fer totes les tasques de replantejament, càlculs, amidaments, comandes i recepció de materials i implantació d’elements vegetals i de cobertes de diferents tipus.