Taller de dieta mediterrània

El passat dijouos 3 de Novembre els alumnes de ESO del centre van participar dels Tallers de dieta mediterrània “aprenem a cuinar”

L’activitat va consistir en una sessió de 90 minuts de durada. Primer van fer una presentació sobre la importància d’una bona alimentació i després vam passar a la part pràctica en forma de taller en què els alumnes van elaborar una recepta utilitzant ingredients característics de la dieta mediterrània.

Per acabar vam ballar una mica de zumba, per parlar de la importància de l’exercici físic i l’estil de vida actiu com un hàbit saludable.

Va ser un matí molt saludable!

cbade