Fira, laberint i aquaris a Barcelona

DSCF1228El dilluns 9 de febrer, ben d’hora, ben d’hora, una expedició d’alumnes de l’INS Castell dels Templers sortia cap a Barcelona a passar el dia i fer una sèrie de visites. Trenta-cinc estudiants de Perruqueria i Estètica (PFI i PPP) i catorze nois i noies d’ESO, acompanyats per les seves professores,  vam enfilar l’A-2 cap a la gran ciutat.

Les noies aspirants a professionals de la perruqueria i estètica van anar de visita al recinte del Fòrum a participar en una de les fires més importants en el seu camp: la Fira STS Beauty. Allí van visitar els diferents estands i van poder participar en els tallers i xerrades que s’hi organitzaven. En van sortir contentíssimes perquè van poder estar en contacte amb el seu món professional d’una manera diferent a la que estan acostumades a classe.

Per altra banda, l’alumnat d’ESO va anar a passar el matí al Laberint d´Horta: vam esmorzar, vam veure els jardins i vam perdre’ns per les verdes parets del laberint vegetal. A més a més, després vam organitzar una competició dins el laberint i vam córrer i riure i ens ho vam passar força bé.DSCF1224 (1)

Llavors vam agafar la línia 3 del metro fins al Liceu. Des d’allí vam dirigir-nos, Rambles avall, fins al Maremàgnum on vam dinar i vam tenir una estona lliure fins que vam entrar a l’Aquàrium. Una guía, la Sílvia, ens va explicar diversos aspectes interessants sobre els aquaris que anàvem veient: els trets característiques de les espècies mediterrànies, de les espècies tropicals… Finalment, vam poder gaudir d’un passeig pel passadís dels taurons. Va ser espectacular! Els nois i noies van quedar bocabadats amb la grandiositat de l’aquari i amb aquelles dents amenaçadores… Vam aprendre una altra cosa, però, que els taurons no ataquen si no els agredeixen.

I amb aquesta tranquil·litat vam tornar cap a casa, cansats però satisfets pel dia que havíem passat a Barcelona.