Xerrada Empresa Decathon

El passat 15 de febrer el director de Decathlon Terrassa Sr. Ruben Fernández i diferents responsables de secció de l’empresa van fer una xerrada als alumnes del cicle formatiu de grau superior d’animació d’activitats físiques i esportives de l’institut del CAR. La xerrada on es va explicar l’organigrama, els objectius i el perfil de treballador que l’empresa contracta va ser força interessant pels alumnes del superior que van extreure idees per la confecció del seu crèdit de síntesis que tracta de la creació d’una empresa de l’àmbit esportiu.

Enllaç a les fotos.