Visita professors de FP d’Holanda

Durant el matí del dimarts 24 d’abril, l’INS del CAR va rebre la visita de vint-i-dos professors del centre de Formació Professional Deltion, de la ciutat de Zwolle (Holanda). El seu centre és un gran campus d’estudiants d’uns 18.000 alumnes on imparteixen tot tipus de formació professional. Els nostres convidats eren professors dels Cicles Formatius de les especialitats d’Educació Física: fitness, ciclisme, ioga, ball, atletisme, futbol, lluita …, que han vingut amb la intenció de conèixer com s’imparteix la Formació Professional al nostre centre, visitar-ne les instal·lacions i visitar el Club Junior 1917, on els nostres alumnes realitzen una part pràctica de les assignatures de Fitness.
La visita va concloure amb un esmorzar i una presentació dels nostres estudis. Aquesta trobada ens ha donat l’oportunitat de conèixer el professorat d’una formació semblant a la nostra i compartir-hi experiències. És un inici per crear vincles per a accions futures de cara a algun possible intercanvi entre alumnes o professorat.