LOS CUENTOS DEL CAS: LA PELÍCULA

Los alumnos del CAS han elaborado como proyecto del tercer trimestre unos micrometrajes basados en los guiones que han redactado en la asignatura de lengua castellana. En ellos se describen situaciones cotidianas de la vida del estudiante, tratadas con buenas dosis de humor e ironía. Seguro que pasaréis un buen rato visionándolas.

1 comentari

1. Rosa Mari

M’he divertit molt veient els curts dels alumnes… molt bona feina, enhorabona!!!! i tornar a veure les cares conegudes dels “nens i nenes” del CAS… una salutació molt forta guapíssims i molta sort pel vostre futur.