Cloenda de curs amb els delegats i delegades de les famílies

El passat dijous 17 de maig els delegats i delegades de les famílies d’ESO i Batxillerat van celebrar la reunió de cloenda de curs amb la directora del centre, Marta Arnaiz.
En la reunió es van tractar diferents temes relacionats amb la millora del funcionament del centre i el foment de la comunicació amb les famílies. Un dels objectius principals va ser l’organització de la cerimònia de graduació de 2n de batxillerat. Per aquest motiu, també hi va assistir el coordinador d’extraescolars, Albert Viaplana, com a responsable de l’esmentat esdeveniment. En la trobada es va poder fer un tastet de diferents productes de pastisseria que va aportar un dels pares delegats per poder fer la tria del berenar que s’oferirà a l’alumnat, a les famílies i al professorat de 2n de batxillerat després de la cerimònia.