Alumnes d’ètica visiten la residència AMMA

El dia 3 de maig a la tarda, els alumnes de la matèria d’ètica de 1r, 2n i 4t d’ESO, en el marc de les activitats programades pel departament d’orientació, ha visitat la residència de la tercera edat AMMA, a Sant Cugat del Vallès.
En el curs de la visita, els alumnes han interactuat amb alguns dels residents i han conversat amb ells sobre diferents aspectes de la seva vida. En especial, l’objectiu de l’activitat era que els alumnes percebessin quins eren els valors que la gent gran voldria transmetre als més joves.
La valoració per part de tots els implicats ha estat molt satisfactòria i és pràcticament segur que, després d’aquesta primera experiència, l’activitat s’incorporà a les que el centre programa habitualment.

fotos