L’ALUMNAT DE SEGON DE BATXILLERAT PARTICIPA A L’EFIM

Els alumnes de 2n de Batxillerat del nostre institut han participat enguany per primera vegada en el concurs de fotografia EFIM ( Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments), que convoca anualment l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural.

Es tracta d’un concurs de fotografia d’elements patrimonials que vol fer reflexionar els joves estudiants sobre el concepte i el valor del patrimoni. Les fotografies s’han presentat a través de la xarxa social Instagram i han d’anar acompanyades d’un text de creació personal relacionat amb la imatge fotografiada.

L’activitat s’ha organitzat des de l’assignatures d’Història i d’Art, sota la coordinació de la professora Carme Homar, i hi han participat un total de 21 alumnes, que optaran a premis culturals de gran interès, entre d’altres, un viatge a Estrasburg per als deus primers classificats a nivell català.

Els resultats del concurs es faran públics a partir de 31 de maig.