1r ESO, Música 1r Trimestre

Als grups de 1r d’ESO aquest primer trimestre els hem presentat l’aula de música i el món de possibilitats que aquesta ofereix. Han tingut l’oportunitat de conèixer d’aprop els instruments de que disposen (bateria, guitarres, teclats, baix, caixes, congues, caixa, instruments de làmina…) i conèixer… Llegeix més»

Geometría Escheriana per iniciar el curs matemàtic a 3r

dav
Maurits Cornelis Escher (Ljouwert, 17 de juny de 1898 – Laren, 27 de març de 1972) fou un artista neerlandès famós pels seus gravats, litografies i il·lustracions a tinta, que representen construccions impossibles, exploracions de l’infinit i tessel·les.
Oscar Reutersvärd (1915, Estocolm, Suècia – 2 de febrer de 2002), pare de les figures impossibles, va ser… Llegeix més»

Hem estat capaços de dissenyar el ball del #BITÀCOLAESMOU

L’alumnat de 2n d’ESO ha finalitzat el trimestre movent el cos.
Les últimes setmanes, en grups de treball, han preparat un ball per mostrar-lo en un espectacle davant els companys/es.
A banda, tots han participat en la creació d’un ball col·lectiu per tal de clausurar el #Bitàcolaesmou… Llegeix més»

Riu viu!

Aquest trimestre a l’espai en xarxa de “Riu viu: coneixem el Riu Ripoll” hem estat estudiant tot el que envolta al riu i els impactes que fan que aquest no estigui el més saludable possible.
Vam començar imaginant-nos com seria un riu amb equilibri del seu… Llegeix més»

El meu estil de vida és saludable?

A 3r d’ESO hem analitzat l’estil de vida. És saludable?
Hem començat avaluant la condició física i reflexionat al respecte, per saber com anem de resistència, força i flexibilitat .
I també hem analitzat la nostra dieta i la dels companys. És saludable el que ingerim? Quins… Llegeix més»

Un trimestre ple d’activitats física!

Durant aquest primer trimestre a Educació Física a 1r d’ESO hem treballat al voltant de dos projectes. El primer, Què hi podem fer als boscos de Barberà? Vam partir dels jocs que pares, mares, avis i àvies jugaven quan eren petits als boscos i carrers… Llegeix més»

English 1st ESO

A la primera unitat, La meva habitació perfecta, els alumnes de 1r d‘ESO han tingut l‘oportunitat de posar-se a la pell d’un arquitecte i de crear una maqueta de la seva habitació ideal manualment o virtualment mitjançant l’ús de les TIC. Les alumnes s’han implicat… Llegeix més»

Posa’t al seu lloc!

Un cop més l’alumnat de 3r ha reflexionat sobre les diversitats. Ha treballat l’empatia practicant amb handicaps com anar amb els ulls tapats o limitacions en l’ús de les parts del cos amb l’objectiu d’experimentar com n’és de difícil i com n’és alhora de satisfactori… Llegeix més»

Dissenyem els millors productes i serveis a Emprenedoria

En l’IP d’emprenedoria, durant aquestes 6 setmanes ens hem posat en la pell de l’empresari i del client fent-nos algunes preguntes com:

  • Quins problemes i necessitats hi ha en el nostre entorn? Quins problemes i necessitats tenim nosaltres? Quins problemes hi ha a Barberà?
  • Com es poden… Llegeix més»

2n ESO, Música 1r Trimestre

A 2n d’ESO aquest primer trimestre hem treballat, sobretot, repertori modern i hem aprofundit en el coneixement i domini dels instruments de l’aula de música (bateria, guitarres, teclats, baix, caixes, congues, caixa, instruments de làmina…).
Escolta activa, visió de grup, concentració i destresa amb l’instrument són… Llegeix més»

Què em diria a mi mateix/a si jo fos el meu pediatre?

Una promoció fantàstica ha bolcat en les tasques d’aquest tema tots els seus aprenentatges al voltant de l’escalfament, realitzant vídeos on exposen exercicis de mobilitat articular, desplaçaments i estiraments musculars.
Per altra banda, i a títol individual, han hagut d’elaborar un pòster amb les recomanacions que… Llegeix més»