Preinscripció ESO – del 23 de març al 4 d’abril

El període de preinscripció d’ESO pel curs 2017-18 comença el proper 23 de març i finalitza el 4 d’abril.

Si voleu preinscriure el vostre fill/a a l’Institut de Begues, recordeu que ho podeu fer per internet (aquí) o bé presencialment a la Secretaria del centre .( Matins de dilluns a divendres de 9:00-14:00) ( Tardes; dilluns, dimarts i dimecres  de 15:00 a 16:30)

Documents que cal presentar:

La sol·licitud. Cal presentar una única sol·licitud al centre demanat en primer lloc.
-Original i fotocòpia del llibre de família, sencer (full dels titulars i el del alumne/a).
-Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat del pare, de la mare o dels tutors legals que estiguin vigents, la fotocòpia ha de ser de les dues cares però impresa en la mateixa banda del full.
-Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat de l’alumne/a si té més de 14 anys, fet per les dues cares i en la mateixa banda del full.
-Documentació acreditativa del lloc de treball, si aquest és el que s’al.lega.
-Documentació acreditativa del domicili familiar que si no és el que consta al DNI, consistirà en un resguard de la renovació del DNI per canvi de domicili i un certificat de convivència.
-Original i fotocòpia de carnet de família nombrosa o monoparental vigent si s’alega aquesta condició.
-Documentació acreditativa de les circumstàncies econòmiques, si s’al·leguen a efectes de barem. (Beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció).
-Original i fotocòpia del certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar i Família, si s’al·lega aquesta circumstància.
-Si s’al·lega la necessitat d’una dieta complexa, certificat mèdic oficial que ho indiqui.
-Original i fotocòpia de la targeta de identificació sanitària i carnet de vacunacions.
-La sol·licitud, en cas de separació dels pares, haurà d’estar signada per tots dos i adjuntar fotocòpia del conveni regulador de la separació.
-Original i fotocòpia de la targeta núm. seguretat social (NUSS), només alumnes de quart i repetidors de tercer.
-Certificat del número de registre d’alumnes (RALC)

Dates importants:

Presentació de sol·licituds: 23 de març al 4 d’abril

(La tramesa de sol·licituds per Internet es pot fer fins a les 24 h del dia 3 d’abril)

Publicació de les llistes amb el barem  provisional: 24 d’abril

Presentació de reclamacions: 25 al 27 d’abril