Festival de Nadal 2016

El  dijous 22-12-2016, a la Sala d’Actes de l’Institut hem celebrat el Festival de Nadal, on els alumnes-as  han estat els protagonistes .

Els presentadors de l’acte, Oscar Navarro i Laura Leal de 4t ESO, han donat la benvinguda a tots els seus companys i professors, i de seguida han comencat les actuacions; les primeres les de 1r A i B i després la resta de grups.

A destacar la “professionalitat” de moltes de les actuacions i el bon humor reinant. Van ser molt aplaudides les  interpretacions del alumnes de 1r  A i el teatre de profes fet pels alumnes de 4t A.  Al finalitzar el Director va desitjar unes bones vacances de Nadal a tothom “amb pocs deures” i va reclamar  la seva imitació en pròximes edicions.

Més videos https://www.youtube.com/channel/UCImm8TLNqeQfqgwfOTof8sg