Un Thyssen mai vist

Ahir al matí dia 30 de Novembre, els alumnes de 4t d’ESO han anat a visitar l’exposició sobre la collecció Thyssen que durant tres mesos s’exhibeix a la Casaramona.

En aquest espai tant especial els nostres alumnes han fet un recorregut per l’edifici, les seves instalacions, la teulada, i han gaudit de les explicacions que la monitora ens ha fet, sobre els origens d’aquesta joia de Puig i Cadafalch.

Després el plat fort: un tros del Thyssen al Caixaforum. Ucello, Canaleto,Rubens,Hooper, Picasso… i les temàtiques molt variades: pintura religiosa, retrats, natures mortes, paisatge i paisatge urbà, tot en un espai únic.

A les 13:00 hem pujat cap al MNAC, on hem visitat l’ex`possició de la fotografa Marianne Breslauer. A les 14:00 tornàvem cap a Begues.