1r ESO acaba natació a Can Llobet

Aquest trimestre tot l’alumnat de 1r d’ESO hem fet piscina a les instal·lacions municipals de Can Llobet.
Hem començat fent un escalfament conjunt a fora i després, dividits en quatre grups, les monitores i monitors els han plantejat exercicis per poder millorar en la tècnica de… Llegeix més»

Festa de Primavera 2024

Aquesta primavera hem agafat l’estel com a símbol. I sabeu per què. Doncs perquè per a nosaltres, mentre creixem, és important fer-ho de manera diversa com mostren els colors que han anat omplint aquests dies les reixes que envolten el pati del centre; també perquè… Llegeix més»

Participació a la III Cursa de la Dona de BdV

El passat 17 de març va celebrar-se la III cursa de la dona a Barberà del Vallès i moltes persones de la comunitat educativa de l’institut Bitàcola hi vam participar. A banda de les que sortim a la imatge i va haver-hi molts més alumnes… Llegeix més»

Mostra de 2n trimestre 2024

El dia 20 de març comença la primavera i aquest 2n trimestre ha coincidit amb el dia en què compartim el que hem après. Aquest cop la Música ha estat molt protagonista i de 1r a 3r hem pogut gaudir dels combos musicals de tots… Llegeix més»

Espai d’Experteses 2024

Finalitza l’Espai d’Experteses 2024 amb més participació que mai
L’edició 2024 dels Espais d’Experteses tanca amb 51 propostes, on més de 130 alumnes han fet de professorat durant aquests dos dies. Els espais d’experteses són un espai de participació on l’alumnat de 2n a 4t proposa… Llegeix més»

Setmana Matemàtica: les matemàtiques a tots els àmbits

El passat 14 de març va ser el dia Internacional de les matemàtiques. Amb motiu d’aquesta efemèride va dur a terme al Bitàcola la SETMANA MATEMÀTICA. Tota una setmana plena d’activitats matemàtiques connectades amb la vida quotidiana i la resta d’àmbits.
Vam començar per un taller… Llegeix més»

Simposi del conte català. Segles XX i XXI

Aquest trimestre el finalitzem, a 4t d’ESO, amb el Projecte on hem treballat la narrativa curta del Segle XX i XXI. Aquest gènere literari, característic de la nostra època, ens ha servit per a tenir una visió diacrònica i sincrònica de les escriptores i escriptors… Llegeix més»

Sortida de carnestoltes 4t ESO

El passat 9 de febrer tot l’alumnat de 4t vam fer una sortida molt divertida i emocionant per celebrar Carnestoltes.
Vam quedar a l’institut i després de passar llista, vam anar en tren fins a l’Arc del Triomf. Un cop esmorzats al parc de la Ciutadella… Llegeix més»

París 2024 – Atletisme i arts marcials

Aquest estiu tindran lloc els Jocs Olímpics de París 2024. A 2n d’ESO hem volgut ser esportistes olímpics i ens hem especialitzat en les proves atlètiques, com les carreres, els salts, els llançaments i les proves combinades, i les arts marcials… Llegeix més»

Visitem NACEX i Nodus Barberà

El 19 de febrer vam fer una sortida per a conèixer 2 empreses del polígon industrial Can Salvatella de Barberà del Vallès.
Primer vam entrar a NACEX, una empresa que es dedica a la missatgeria urgent, on té una de les seves seus més importants… Llegeix més»