1r dia de l’Espai Creatiu

La creativitat, comporta fabular i imaginar, analitzar les coses des de diferents punts de vista, prendre decisions i veure que hi poden haver diverses respostes davant un mateix repte. És per això, que a Bitàcola hem iniciat el repte de crear un espectacle musical i… Llegeix més»

Un Mar de fóssils

Un mar d’il.lusió és el que hem sentit l’alumnat de 2n d’ESO en poder visitar al museu paleontològic Miquel Crusafont aquesta exposició dissenyada i elaborada per nosaltres en un Espai en Xarxa del 3r trimestre del curs passat. Us deixem amb aquesta visita virtual als… Llegeix més»

Mireu qui sóc: Primer Espai Globalitzat a 1r ESO

Deia Alexandre el Magnànim que
“Conèixer-se és una tasca difícil per què posa en joc directament la nostra racionalitat, però també les nostres pors i passions. Si una persona,  arriba a conèixer-se a fons, sabrà entendre a la resta i la realitat que l’envolta”
Seguint aquestes  recomanacions,… Llegeix més»

Els primers reptes

Natura, esport, compartir, xerrar, experimentar… són ja trets d’identitat  i valors del nostre institut. El segon dia l’alumnat de 1r d’ESO hem fet la sortida a Torrent de Colobrers i el de 2n el nostre primer cim : La Mola. Perquè quina millor manera de… Llegeix més»

Primer dia de classe

Avui entre nervis i esperances l’institut Bitacola ha començat una nova aventura, ja sabeu, amb bon vent i barca nova, nova promoció i noves aules. Després d’un estiu de preparatius: obres, nous materials, pintures, pissarres… Avui 12 de setembre per fi l’Institut serveix d’escenari dels… Llegeix més»

II Jornada comunitat educativa 1-16

El dia 8 de setembre ha tingut lloc aquesta II Jornada en què L’Escola Bressol La Rondalla, l’Escola Elisa Badia i L’INS Bitàcola hem compartit  les línies pedagògiques de cada etapa educativa. L’aprenentatge significatiu, contextualitzat i l’activitat juntament amb la personalització són trets que comencen… Llegeix més»