Benvinguda de la Directora

L’Institut Baix a mar és un centre jove, innovador, en creixement i podríem dir que al punt de maduració. Format per 41 professors i 5 professionals d’administració i serveis.

El nostre motiu de ser és l’aprenentatge i acompanyament en el creixement personal dels alumnes. Treballo perquè tots els nostres alumnes se sentin en les condicions òptimes per assolir aquest aprenentatge i trobin en els nostres professors l’entorn de confiança que això ho afavoreixi. No mirem els errors com un fracàs, sinó com una oportunitat de millorar, i això és el que ens permet posar l’excel·lència al nostre horitzó.

En aquesta web trobareu, a la pàgina principal, notícies del que va passant al dia a dia. Tot i que no apareix tot el que passa a l’institut, us podreu fer una idea de com pot ser la vida al centre. En desplegar el menú, els apartats Dia a dia i Matèries recullen aquestes mateixes notícies per temes. Les altres columnes són columnes fixes d’informació, on podreu consultar el projecte pedagògic, els trets d’identitat, i el desplegament del projecte curricular dels diferents cursos, entre altres coses.

Ens considerem un centre que aprèn i, per això, les informacions o aportacions que ens arriben de l’exterior les rebem de bon grat. A la bústia de suggeriments (bustia@iesbaixamar.com), ens podeu fer arribar les propostes de millora que considereu.

Benvinguts a l’Institut Baix a mar!