Qui som?

L’Institut Baix a Mar és un centre educatiu públic, situat al barri de Mar de Vilanova i la Geltrú, que s’implica en la vida social i cultural de la ciutat.

El nostre objectiu com a formadors és atendre les necessitats educatives de cada un dels alumnes que estudien al nostre institut. Alhora volem contribuir en el desenvolupament de la seva personalitat per ajudar-los a assolir la maduresa personal i integrar-los socialment.

Un dels eixos principals és treballar per la bona convivència. Vetllem pel respecte de la diferència física i ideològica per formar-los com a persones respectuoses i compromeses en la societat on viuen. Promovem i facilitem la implicació de les famílies en el projecte educatiu del centre, perquè considerem que l’aliança entre unes i l’altre és essencial per a l’èxit educatiu.

Així doncs, treballem per assegurar que l’alumnat adquireixi els coneixements, les capacitats, les destreses i les actituds necessàries per esdevenir ciutadans capacitats per conviure en un món canviant i plural.

Benvinguts a l’Institut Baix a mar!