Participació a les jornades de la Feemcat

El proper 3 d’octubre alguns alumnes de 2n i 4t d’ESO i els professors Jordi Font i Roger Grau participaran a la XII Jornada d’Ensenyament de les Matemàtiques que organitza cada any la Federació d’Entitats per l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya, i que aquest any porta com a títol MATEMÀTIQUES, ARA HO VEIG!. L’acte es celebra durant tot el dia a l’Institut d’Estudis Catalans.

Amb aquest títol es duran a terme unes jornades que giraran al voltant del raonament visual com a eina importantíssima per l’aprenentatge de les matemàtiques. Els nostres alumnes participaran en una mostra sobre experiències de visualització a l’aula.

Els alumnes del Baix a Mar portaran una activitat que gira al voltant dels Triangles de Tartaglia/Pascal i el de Sierpinski.

Si voleu més informació aquí teniu l’enllaç amb totes les dades de la jornada.

Més endavant us explicarem les activitats al blog de matemàtiques.