Participació a la Lliga de Debat de batxillerat i secundària

Els dies 13 i 14 febrer l’equip de debat del Institut  Baix a mar, format per alumnes de 4t d’ESO i 1r  de batxillerat, va disputar a Barcelona la fase local d’una nova edició de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat.

Els nostres alumnes han debatut amb equips representants d’altres instituts de la província de Barcelona sobre si L’humor té límits. Un any més ha estat una experiència molt enriquidora per la participació en el  concurs però també per tot el treball previ de reflexió, recerca d’informació i discussió per preparar el tema que han realitzat tots els alumnes de batxillerat i els alumnes de l’optativa de Filosofia de 4t d’ESO. Enhorabona a tots els  que heu col·laborat i enhorabona a l’Aisha, l’Oscar, el Pep, la Sofia i el Roger que han representat a l’institut i ho han fet  realment  bé!