L’alumnat de 1r d’ESO celebra la 4a Mostra1

Un any més l’alumnat de 1r d’ESO ha tornat la a celebrar la Mostra1, una gran jornada d’aprenentatges que han organitzat perquè famílies i públic en general poguessin descobrir moltes de les coses que han aprés durant aquest curs. La preparació s’ha dividit en 4 comissions de treball:

• continguts: encarregats de les conferències i els tallers
  • comunicació: encarregats de documentar tot el procés i gestionar les xarxes socials
  • materials: encarregats de preparar l’exposició de materials educatius i el merxandatge oficial
  • càtering: encarregats de dissenyar i preparar l’aperitiu que es va celebrar al finalitzar la Mostra1.

Aquest va ser el programa de la diada:

Us deixem amb algunes imatges i la notícia apreguda a Canal Blau Televisió.

conferència
famílies treballant en un taller

taller de matemàtiques

materials preparant-se