Els alumnes de 3r assisteixen a l’estrena de Segon Origen

El passat divendres 9 d’octubre els alumnes de 3r de l’Institut vàrem anar a l’auditori de l’hotel Melià de Sitges a veure la pel·lícula Segon Origen. Amb l’estrena d’aquesta pel·lícula s’inaugurava la quaranta-vuitena edició del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic.

Segon Origen és un film dirigit per Bigas Luna i Carles Porta. Després de la mort de Bigas Luna al 2013, Porta va reprendre el seu projecte i el va finalitzar. La pel·lícula s’inspira en la novel·la de Manuel de Pedrolo Mecanoscrit del Segon Origen, que estem llegint aquest trimestre.

En acabar la pel·lícula, vam anar pels carrers de Sitges  fent entrevistes a  alguns sitgetans i visitants de diverses procedències que van assistit al festival.

Avui dia 15 d’Octubre de 2015, hem de presentar a la professora de Llengua Catalana el nostre treball en grup.

La sortida va ser molt divertida i entretinguda, ens agradaria fer més excursions com aquesta o semblants.

A continuació veureu les imatges que ens hem fet de la sortida.