De nou, el Projecte Phylé

Dimecres, dia 2 de desembre vam iniciar, per tercer curs consecutiu les sessions educatives grupals amb els alumnes i amb  les famílies que participen del Projecte Phylé, projecte que pretén millorar la convivència del centre educatiu treballant amb tots els agents implicats en l’acció educativa dels joves: pares, professors, educadors i societat.

image (1)

Amb les famílies vam fer una trobada a la biblioteca del centre, on vam parlar dels límits en els adolescents, de la imatge que els fills tenen de nosaltres i de la imortància del postivisme en la relació amb els fills. La trobada va ser dirigida pels educadors socials que participen del projecte i pels psicopedagogs del centre.

Pels alumnes vàrem fer dues trobades, en dues setmanes consecutives dirigides pels educadors socials que participen en el projecte.

Aquest projecte permet d’altra banda, que els alumnes puguin anar a fer serveis a la comunitat en diferents espais de Vilanova, quan degut a una conducta contrària a les normes de convivència del centre els alumnes són expulsats del centre.

En totes les diferents etapes del projecte, fem després un treball  individual de reflexió amb els alumnes amb la finalitat de donar-los un suport més personalitzat i de fer un seguiment de la seva situació personal i acadèmica.

1. Isabel

Quina enveja em feu, sóc la mare d’un alumne a qui ja han expulsat 3 vegades del centre des de que cursa ESO, a 1è una vegada, a 2n dues i no en veig el final
    Què s’ha de fer perquè experiències així funcionin també en altres centres de la ciutat de Vilanova?