Un mag al Cosmocaixa

Amb motiu de l’any internacional de la llum, els nostres alumnes de física i química de batxillerat van anar al Cosmocaixa on vam assitir a la conferència “Exploradors de la llum” que oferia l’institut de ciències fotòniques (ICFO), el dia 3 de novembre.

L’encarregada de transmetre què és la llum i com es fa servir va ser la científica Marta Garcia Matos i ens va mostrar els programes de recerca: LLum per la Salut, per l’energia i per la informació.

Aquesta sessió va ser totalment divulgativa i va combinar les explicacions amb números de màgia fets pel mag Eduard Juanola que va ajudar a apropar la fotònica al nostre alumnat.

Després de la conferència van tenir temps de fer un petit recorregut pel museu, i poder tocaar i experimentar una mica més la física.

IMG_20151103_110214 IMG_20151103_104554