Sant Jordi 3: la paradeta de 3r d’ESO a Sant Jordi, a càrrec d’Andreu Jorba.

El passat dia 23 d’abril, com cada any al Badia i Margarit, vam organitzar la tradicional parada de St Jordi. Enguany es va decidir que els beneficis serien per al viatge de final de curs de 4t d’ESO i/o pel sopar de graduació. Va ser per això, que els alumnes de 3r vam elaborar diverses manualitats el dia abans de les vacances de Setmana Santa.

Entre les manualitats, vam realizar clauers de cordills i de feltre, roses de paper, punts de llibre, pastissos… i tot junt donava molt color a la nostra parada. Evidentment també veníem les roses vermelles de l’AMPA, i aprofitem per agrair molt la seva ajuda i col·laboració en la preparació de tota la jornada.

Una jornada que va començar a les vuit del matí portant les taules, cadires, la carpa, el mural i totes les manualitats i les roses que havíem de vendre durant tot el dia.

Els alumnes ens vam organitzar en grups i en torns de 3 hores; de 8 a 11h, d’11 a 14h, de 14 a 17h i de 17 a 20 h. A cada torn ens acompanyaven DOS proferssors i membres de l’AMPA anaven passant per si necessitàvem ajuda.

Va ser una jornada amb bons beneficis, i no només econòmics, ja que vam compartir aquesta tradició amb moltes persones del nostre centre educatiu i amb tota la ciutat d’Igualada. El temps ens va acompanyar i per això va sortir tanta gent al carrer. Ho vam vendre quasi tot. Desitgem poder mantenir aquesta tradició durant molts més anys.

Andreu Jorba Aurich – 3r A – INS Badia i Margarit