La meva vida escolar 9: DEL RAMÓN CASTELLTORT AL BADIA I MARGARIT. Juliette, 2n ESO.

Una escola construïda fa més de 50 anys em va acompanyar tota la meva infància fins que vaig arribar a l’institut, és l’escola Ramón Castelltort i Miralda.

Amb dos anyets vaig posar els peus en aquella escola. Les dimensions de l’edifici m’impressionaven, tot i que amb el temps ho vaig anar superant. Els cursos que a tot infant li agraden són els de parvulari, i la veritat és que els cursos d’infantil van ser els meus preferits, teníem dos patis i ni els deures ni els exàmens sabíem que existien. Allò era bona vida!

Nou anys després estava fent sisè, els anys m’havien passat volant. Semblava mentida que l’any següent comencés a l’institut. Els nou anys en aquesta escola em van ensenyar moltes coses com; compartir, respectar, valorar el que tens i, sobretot, em va donar amics, alguns dels quals encara formen part de la meva vida.

El dia 13 de setembre del 2016, just el dia del centenari del naixement de Roald Dahl, s’obrien les portes als nous alumnes de primer d’ESO de l’institut Badia i Margarit. Callats, tranquils i tímids, aquesta va ser la primera imatge que van rebre els professors de nosaltres. La cosa ja havia canviat una mica el mes següent, més xerraires, nerviosos, però molt estudiosos! Ara faig segon i estic molt contenta dels moments que he viscut tant al Ramón Castelltort com al Badia i Margarit. Dues escoles públiques de les quals estic molt orgullosa!

Juliette, 2n ESO