Avisos importants:

• HORARI CENTRE: 8.00-14.00. Cal demanar hora per secretaria i/o direcció.

• INICI DE CURS: Tots els cursos, dimecres 12 de setembre, a les 8.00, amb l’horari habitual, fins a les 14.40 i amb el transport escolar habitual.

DEURES D’ESTIU 2018

Bon dia,
A la taula següent trobareu els deures d’estiu per cursos. Hi ha deures obligatoris per a l’alumnat que ha suspès la matèria, deures recomanats (per a l’alumnat que necessita repassar) i deures voluntaris (per a tothom qui els vulgui fer):

Alumnes que entren a 1r… Llegeix més»

La Fontaine a nos jours, le projet final. Abimael Campillo. NOUVEAUTÉ! LE VIDÉO EST ICI!

Pendant des derniers semaines du cours, des éléves de troisième année de l’optatif de Français on a travaillé dans un projet de fables pour commèmorer le trois cent cinquante anniversaire des publications d’Antoine de La Fontaine. Dans ce projet, que nous avons appellé: La Fontaine… Llegeix més»

Compromesos amb el nostre riu. A càrrec d’Ivet Carrero

El dimarts dia 12 de juny, alumnes de la Comissió Verda conjuntament amb alguns altres alumnes voluntaris vam anar a netejar el tram de riu que l’institut té apadrinat, que està situat darrere del tanatori d’Igualada.
De l’institut alguns en vam sortir amb més ganes que… Llegeix més»

El final del BiM en 3 actes que no vaig llegir… Judit Serra i Morera

Avui, per primera vegada en 3 cursos, m’havia preparat un discurs de comiat del curs escolar, però les emocions del final m’han deixat sense poder llegir-lo. Vaja, que m’han tornat a “salvar” (perquè no m’agraden gens els directes), però el Julián m’ha convençut perquè pengés… Llegeix més»

Projectes de llengües estrangeres a l’institut Badia i Margarit