Equip de millora d’Orientació Educativa

La FIC és un programa d’innovació que vam engegar el curs 15-16 per tal de treballar en grup metodologies i recursos per a la millora de l’ensenyament i aprenentatge. Aquest grup de treball ens ha ajudat a elaborar un banc de recursos de bones pràctiques i diversos documents que ens faciliten la immersió progressiva al nou sistema  d’avaluació competencial. Entre altres documents podem trobar els següents:

Full de seguiment de l’alumne. Aquest full ens proporciona les eines necessàries per elaborar el consell orientador que a final de curs cal elaborar per orientar de la millor manera possible a les famílies i en concret a l’alumne en la seva trajectòria acadèmica i laboral.

Graella àmbit digital. Aquest document ens serveix per distribuir i repartir entre els nostres departaments didàctics les diferents competències transversals que es treballaran a cadascun dels cursos de l’ESO de l’àmbit digital.

Rúbrica oral ESO. Aquí tenim un exemple d’elaboració d’una rúbrica per avaluar de forma competencial una exposició oral.