SORTIDA A MONTSERRAT

Aquest dimarts 13 de març els alumnes de 1r curs del CFGS d’ Animació d’activitats físicoesportives van realitzar una sortida a Montserrat. Com venen fent aquests darrers cursos, tot s’organitza des del crèdit de Jocs del cicle formatiu, juntament amb la col·laboració del Departament de Ciències experimentals de l’institut.

Els alumnes del cicle preparen un recorregut i fan de guies de  l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut Andreu Nin. La col·laboració per part del departament de Ciències experimentals enlluerna aquesta sortida, preparada dies abans amb els alumnes del cicle. Quan es duu a terme, l’alumnat del cicle fa de guia dels alumnes d’ESO. Al llarg del recorregut els hi van explicant els diferents tipus de vegetació i roques que es poden anar trobant.

És tot un èxit! Enhorabona als organitzadors, als col·laboradors i als participants!