EL CFGS D’AAFE ORGANITZADOR I CONDUCTOR DE LA 4a TROBADA D’ATLETISME DELS INS. DEL VENDRELL

Un dels projectes que es desenvolupa des del crèdit de síntesi de 1r curs del CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives és la Trobada d’Atletisme que s’organitza per a tots els nens i nenes de 1r de l’ESO dels Instituts del Vendrell. Aquesta va tenir lloc aquest passat divendres 20 d’abril, com us veníem anunciant i, un any més, ja van 4, va ser tot un èxit!!!

Els alumnes del cicle s’organitzen en diferents comissions (publicitat, comunicació, instal·lacions, horaris, material,…) i treballen des de l’inici del curs, una hora a la setmana (fora d’horari escolar acaben sent moooltes més), per a que un dia en concret del curs- generalment, al mes d’abril-, es puguin concentrar els alumnes de 1r curs de l’ESO de tots els instituts del Vendrell (Ins. Mediterrània, Ins. Baix Penedès, Col·legi Sagrat Cor i Ins. Andreu Nin) i gaudeixin durant tot un matí de l’esport i l’activitat física relacionada amb l’atletisme.

Els alumnes de 2n són una ajuda imprescindible en la Trobada com a conductors dels diferents grups i animadors també de les diferents activitats.

Ho tornarem a intentar el proper curs, però…de moment, seguiu gaudint de tots aquests projectes, alumnes, professors. Propera parada…l’AAFESTA de L’ESPORT del proper divendres 27 d’abril. Us hi esperem!